Sagan om Ringen?? Ok, hur ska vi göra. Antar att de flesta vill gå och se sagan om ringen. Ska CDR sponsra biljätterna?? För jag såg idag att premiären är den 19 december och att premiärbiljätterna börjas släppas imorgon(läs 19 nob.). Men vi behöver ju inte gå på premiären men vill dra igång frågan så att vi inte står där den 23dec och undrar om vi ska gå. Ledamoten, R


Senaste kommentarer