annars skrev den 16 november, 2001 kl. 21:46 Spelkväll Här sitter jag och Ledamoten och ska ha en datorkväll i sann CDR-anda. Det är ju fan att ni andra bara har supa i huvudet! Ordf. och Ledamoten, Alseda, vad ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer