det ena med det andra... mycket trevligt info fran Ordf. han befaste sin position som Sverige's Western films guru... Som Valberedare sa kommer jag sjalvklart att gora mitt basta for att skota mitt jobb. Det hela blir ju helt klart lite svarare eftersom jag inte befinner mig i Sverige och kan halla koll pa hur CDR fungerar och som Kopojk papekar sa har vi ju inte sa manga medlemmar. Hur som helst sa kan ni ju emaila mig med lite olika forslag till styrelse byten. Det var nagot snack om att tillfora posten "Internet Ansvarig"? Ar det nagot klubben staller sig positiv till? Fast som det verkar nu sa ar hemsidan sekreterarens enda riktiga uppgift. Med en ny internet ansvarig sa skulle sekreterarens jobb minska betydligt. Men kanske det ar bra eftersom var nuvarande sekreterare mest verkar "supa, knulla & aka polisbil" (jag har inga belagg for det sista, och inte riktigt det nast sista heller)...men som sagt ni far garna maila gallande styrelsebyten. Kanske ar det folk som har trottnat pa sin roll i klubben? bog,


Senaste kommentarer