MMM Det måste blivit nått fel, när jag fixade ordföranden innan. Glömde spara eller nått, men det är uppe inom ett par minuter. Ursäkta. Ordföranden låter arg tycker jag, kan väl inte bli så mycket förändringar! Vi har ju bara 8 medlemmar, och 7 poster att fylla, så vad fan hade du tänkt dig, att vi ska byta poster med varandra!?


Senaste kommentarer