Fy fan! Upp med skiten då för i helvete! Det måste in lite arbete i den här föreningen, annars är det dags för nytt folk! Jag tycker att Valberedaren skall sammanställa en lista med kandidater till samtliga poster i styrelsen! Observera att det ej enbart beror på att Ordföranden Informerar har dröjt i 10 timmar, jag skickade den igår, så det är lugnt, men det är allt annat.


Senaste kommentarer