MMM Det är i och för sig inget jag oroar mig för. Det är ju upp till var och en, om man håller tyst om hemligheter eller inte. Och gör man inte det så får man antagligen aldrig veta några mer av mig i alla fall. Ordföranden informerar är i vilket fall som helst upp inom en kvart.


Senaste kommentarer