Bogen skrev den 10 november, 2001 kl. 01:28 hmmm som jag ser det sa verkar det vara nagon att skamas for...annars hade det ju inte varit nagra problem att tala om vem det ar...eller sa ar det hon som vill halla det hemligt? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer