MMMwahahahah Tyvärr så har jag en, om än liten, känsla för konfidentiell informationshållning. Det blir inga avslöjanden för min del innan tiden är inne. Dessutom så fick ju Sekreteraren upp senaste Ordföranden Informerar samma dag som jag skickade den, och det måste ju premieras åtminstone till nästa gång. Men man vet aldrig!


Senaste kommentarer