Kassören skrev den 4 november, 2001 kl. 12:00 Efterfest? Trevligt att någon tar sig tid med gästboken även i drucket tillstånd... Ahmed Rami, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer