Ordföranden skrev den 17 maj, 2011 kl. 20:42 Nej, det dröjer här verkar det som. Nja, jag menade mest att allra senast då kan jag ta mig neråt under en lite längre tid. Då är jag ledig hela veckan nämligen. Men givetvis hoppas jag på att det ska gå att lira innan dess! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer