Coca Cola Det blev alltså ingen Coca Cola och Bingolotto igår? För då hade väl statistiken fått vänta ytterligare ett par veckor. Förresten, jag har fått in lite PBEM bidrag nu, och kan konstatera att det möjligen gavs lite väl mycket poäng att spendera på färdigheterna. Det är ju dock lika för alla, och det är ju meningen att ni ska vara erfarna sadelluffare. Man får väl anpassa svårighetsnivån, he he he.


Senaste kommentarer