Svenne skrev den 21 oktober, 2001 kl. 22:40 Grattulerar! Nej inte en idiotdag till att fira!! Men vi vet ju redan att detta är en historiska dag, inte minst för alla Hammarbyare Ledarmoten, R ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer