Hittills... ...vet jag ingenting om vad jag gör vecka 45. Vad som talar för att jag BORDE vara hemma i Småland är ju att helgen innehåller både fars dag och min ömma moders födelsedag. Men jag lovar att återkomma i ämnet så snart som möjligt. Kassören, L


Senaste kommentarer