Ordföranden skrev den 18 oktober, 2001 kl. 00:37 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Problem? Det är väl inte resterande medlemmar som har problem? Förutom att deras rätt som betalande inte tillgodoses på rätt sätt, och det har man ju fått höra från fler håll än Kassörens. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer