Mattsson skrev den 26 maj, 2011 kl. 22:07 Eftersom Krimtänk ställt in sin spelning på Viktoriakällan pga. familjeskäl så antar jag att vår gode Ordförande har gått eller är väldigt nära att bli farsa. Så grattis Ordföranden! 🙂 ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer