kidde skrev den 17 oktober, 2001 kl. 01:44 MMM Jag har aldrig upplevt det som något problem heller, det är ju Ordförande jävlen som hela tiden snackar en massa skit. Tycker det fungerar utmärkt som det är nu! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer