Loverboy????? Ja det verkar hända ganska mycket i cdr-kretsarna nu för tiden. Då jag inte varit inne på ett tag så blir man ju utom sig av glädje när man kan ana sig till att det schell arbetande sekreteraren har gått och blivit kär (och galen i Lotta engberg..... eller) Hoppas att det inte går ut över övriga medlemmars hälsa! Le Revisor,


Senaste kommentarer