Kassören skrev den 12 oktober, 2001 kl. 14:40 Robinson-Robban Kärleksmissionär är väl att ta i, men CDRs alldeles egna Robinson-Robban tycker jag ändå att man kan drista sig till att kalla honom. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer