Byrån? Hur blir det då med Byron? Eller Greger? Eller Bassir Femudd? Ansgar? Ja, på de namn du nämner håller det, men hur går det in på de ovan nämnda? Jag försöker mig på en i alla fall: Ansgar, hmmm, han är, snart var, ju missionär kan man säga, och Sekreteraren har ju blivit vår egen kärleksmissionär, ja, så är det! Dessutom så kör han kanske missionären en del numera, ja! Det stämmer! Han har nog hittat alla sina namn i sitt inre! Omedvetet antagligen, men de passar allihop vid en närmare analys kan jag tänka mig.


Senaste kommentarer