Ordföranden skrev den 11 oktober, 2001 kl. 01:01 Bra? Det är frågan. Hur vill man definiera ett bra namn? Anis som lätt blir Anus, är det bra? Bra att driva med och bra att komma ihåg i alla fall. Ger ju i sin tur muntra spelmöten, och minnen långt efteråt att snacka om. Det kanske är bra. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer