kidde skrev den 10 oktober, 2001 kl. 14:05 MMM Måste jäklgt bra namn helt enkelt! För hade inte namnen varit bra hade ni fan inte kommit på några textrader! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer