Svenne skrev den 8 oktober, 2001 kl. 22:59 Dödsfrekvens Skönt att veta att ingen fick gå in och dö när jag började lira, med tanke på hur mycket jag dog ibörjan.... Ledamoten, R ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer