Sveriges bästa pris Det är nog fan mer en merit! Man har varit i hetluften och vågat stiga fram i avgörande lägen, i och för sig med misslyckat resultat men ändå, och man har dominerat i krångliga situationer. Det kan ju vara det som ligger bakom den långa tid det tog för Sekreteraren att bli Årets Mange. Om han nu blir det? Det är ju förhoppningsvis ett par möten kvar innan året är slut.


Senaste kommentarer