Pubisring Ja, det blir väl lite Chock, jag har kikat på det ikväll, och det är ju rätt simpla ´84-regler, så det ska nog gå. Ska bara kika på ett äventyr också. Det passar ju dessutom med den revolution i boendefrågor som har skakat föreningen den senaste tidsperioden. Jag kan knappt få grepp om allt, det är Bizarroworld! Kidde Costanza, nu igen...... ....och pang, pang, pang, small det till.


Senaste kommentarer