Svenne skrev den 25 september, 2001 kl. 23:09 ja!! Jag har hört att "döden bara är början" men det kunde ju lika gärna hettat "Det hela börjad när kidde flyttade till staden..." Så varför inte lira lite Chock!!?? Ledamoten, R ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer