!!!!!!!!!!! CHOCK!!!!!!!!!!!!!!!!! (inte spelet alltsa, utan att Kidde flyttar hemifran) Hammarby leder ju allsvenskan, sa jag antar att allt ar mojligt....eller??? kanske detta bara ar en bizarrodrom dar allt ar tvartom? hoppas att jag vaknar upp snart... W.E.B. DuBois,


Senaste kommentarer