Bergis skrev den 19 februari, 2010 kl. 15:08 Oklart om jag kommer imorgon, har missat att betala skatten så jag har körförbud på bilen. Ska se om jag kan fixa en annan bil. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer