MMM Chock låter trevligt tycker jag! Det får helt klart min röst! Man vill ju testa något nytt om man får chansen. Kan dessutom meddela att Alseda även efter Ordförandens hemflytt bara kommer ha en medlem boende i Mecka. Jag har nämligen ordnat med en flytt in till Vetlanda, och den kommer antagligen äga rum redan innan Ordförandens resväskor står på Ännagården! Så det ska bli ett sant nöje att sitta och nynna på "bor du kvar hemma hos morsan din ännu" framöver och snegla på CDR:s Ordförande!


Senaste kommentarer