Helgens Rollspel Kan bli något med mig som SL. Vår käre Kassör har ju inget förberett, och inga böcker hos sig. Eon lär väl vara uteslutet enligt vad jag vet, så då återstår väl bara jag, för Ledamoten har väl inget till Mutant? Så vad blir det? Jag vill ju veta det redan imorgon helst, men för min del så ligger väl Western närmast till hands. Där har vi ju en del att gå på med ett äventyr igång. Se Aktuella Spel! Annars kanske lite Chock kan vara något, men det har jag inte läst speciellt på. Det hinns nog med om det behövs dock. Vad säger ni luar?


Senaste kommentarer