Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 24 september, 2001 kl. 00:53
Helgens Rollspel Kan bli något med mig som SL. Vår käre Kassör har ju inget förberett, och inga böcker hos sig. Eon lär väl vara uteslutet enligt vad jag vet, så då återstår väl bara jag, för Ledamoten har väl inget till Mutant? Så vad blir det? Jag vill ju veta det redan imorgon helst, men för min del så ligger väl Western närmast till hands. Där har vi ju en del att gå på med ett äventyr igång. Se Aktuella Spel! Annars kanske lite Chock kan vara något, men det har jag inte läst speciellt på. Det hinns nog med om det behövs dock. Vad säger ni luar?
Vänta …