Sågad och Hy(v)llad En liten Sportbladet rubik kanske? Fan vad gött att vara uppskattad! Det värmer när man vet att det som görs läses och analyseras av rätt folk. Tack, Ledamoten, för den totala uppskattning du har för din Ordförande. Det inspirerar till fler sådana här upptåg. Vi får se vad som kommer. Vi hörs! Ps. Det var ingen totalsågning, Sekreteraren, bara en lätt avhyvling.


Senaste kommentarer