Svenne skrev den 20 september, 2001 kl. 22:03 Härligt! Det är härligt att "kungen" är tillbaks i Kempehallen! (synd bara att han sitter på läktaren). Ledamoten, R ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer