Ordföranden skrev den 31 maj, 2011 kl. 15:44 Tackar, tackar. Japp, naturligtvis blir det att betala ytterligare en medlemsavgift nästa säsong. Loke Martinsson..., jag varför inte. Vi höres! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer