How The West Was Won Får vi nog snart reda på. Jag funderar starkt på att skicka ut regler och rollformulär till Western-PBEM inom kort! Mest för att få se hur många medlemmar som ska vara med och lira, och för att se vad för skumma sadelluffare som jag kan bygga upp storyn runt. Inte omöljligt att en liten zipfil dyker upp i mailen snart alltså! Er SL i natten


Senaste kommentarer