Björn Synd att han fick offras, jag antar att så är fallet? Han har ju i alla fall donat lite med tågverksamhet. Duktigt, Sekreteraren, utan att avslöja för mycket, kan jag officiellt meddela att han har haft fullgoda ursäkter för sin brist på närvaro på hemsidan, och i verkligheten, men jag hoppas att det kommer att bli en grov förändring på det planet inom kort. Ordföranden Informerar är ju i alla fall uppe nu.


Senaste kommentarer