Svenne skrev den 11 september, 2001 kl. 17:31 New York Vad i Hel... syslar Valberedaren med i staterna?? Spelar han Kult på riktigt eller??? Och jag var lite inblandad i "väskgrejen", ja. Ledamoten, R ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer