helvetesjavlaskit ..om inte mitt minne sviker mig helt sa var Svenne inblandad i "vaskgrejen" och det var saledes han som glomde den...jag tror att jag hade fullt upp med att dekorera om koket med hagel... hur som helst sa kan jag ta en 1 pa MM...jag haller helt med om att vi borde dela ut mer ettor, jag tycker nastan att det alltid borde delas ut minst en etta aven om vi bara haft ett spelmote under den manaden...trots att vi ar forbannat bra 😉 sa ar det ju sallan vi gar igenom spelmoten helt felfritt... John Barnes,


Senaste kommentarer