Ordföranden skrev den 9 september, 2001 kl. 23:35 RPG Då får vi väl ta upp rollspelsfrågan istället, är det bokat till 100% att vi ska spela v.39? Då menar jag inte kiddehundra. Jag är inbokad, men hur är det med er andra? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer