Kassören skrev den 8 september, 2001 kl. 14:10 Policy Jag har ju som bekant, på Sekreterarens begäran om jag inte minns fel, slutat klaga på honom i gästboken. Det är också den största anledningen att det inte finns så mycket att skriva om... Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer