Jo Ja visst är det hårfint, men när ingen gör bort sig riktigt ordentligt får man ju leta lite extra för att dela ut en MM. Så jag håller med att Bog borde få en etta. Och en sak till. Du är inte ensam på sidan du har ju alltid en hårt granskande revisor som alltid har läget fullständigt under kontroll...........


Senaste kommentarer