Surt Fan, börjar bli lite surt att vara ensam på hemsidan hela tiden, jag trodde att det var standard att kika förbi när man var inne? Den annars så surfande Kassören har ju lyst med sin frånvaro, och trots att jag har fått mail från vår man i ghettot, så har han inte synts till här!


Senaste kommentarer