MM - för ett tag sedan Jag har funderat lite på alla de dråpligheter som hände när vi lirade Kult senast, och kommit fram till att det nog vore på sin plats med en etta någonstans! Varför inte på vår käre Bog, för att han, som straffad dessutom, glömde kvar sin bag!? Han missade ju två hagelskott också. Eller varför inte någon av de andra? Vad sägs?


Senaste kommentarer