INFO!? Jag har skickat en officiell markering att Ordföranden Informerar ändå skall finnas på sidan inom ett par dagar! Annars blir ju infon snart oaktuellare än vad den redan är! Så det får vi hoppas är uppe innan veckan är slut......... Hur blir det med Revisorn, kan han möjligen lira v.39?


Senaste kommentarer