Kassören skrev den 4 september, 2001 kl. 00:01 Vecka 39 Jag kan spela v 39, som det ser ut nu iaf. Tror inte det ska dyka upp nåt heller. Vad ska vi spela då? Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer