Trevligt Det är alltid trevligt med lite gó statt. Hade äran att ha sekreteraren här på besök förra veckan och han sa när vi skulle spela rollspel nästa gång men en virrig människa som jag har ju natruligvis glömt bort det, när var det nu igen?? Ledamoten, R


Senaste kommentarer