MMM Hade ett långt samtal med Vice Ordföranden idag, och han hade inga planer på att inhandla någon dator de närmaste månaderna, så han gav mig klartecken att spela utan honom. Så inom två veckor hoppas jag att H&K är igång. Jag kommer lägga upp det så att eftersom alla har reglerna redan, så skickar jag inte ut dem igen, utan ni kommer bara få kompletteringarna, och sen är det upp till Er själva att ändra och ha er (gäller ej Mange som kommer få nya regler). Kidde-Strategi Kung!,


Senaste kommentarer