kidde skrev den 29 augusti, 2001 kl. 02:59 MMM Ska du vänta till H&K är slut!!! Då kan vi ju få vänta typ ett år, eller vad det nu kan ta att lira. Det tog ju nästan två år att lira förra gången och så jäkla mycket snabbare lär det väl inte gå. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer