Revisorns Wild Willie Är ju en klassiker som borde användas! Ok, Sekreteraren, då vet jag. Det känns tryggt. Själv har jag gjort bortåt 8-10 kartor till Western nu, och fortsätter arbetet för att ha det hela klart när H&K är slut. Eller hur det nu blir. Chock dyker förresten upp nu i veckan.


Senaste kommentarer