MMM Då får döpa din ledare till vad fan du vill. Men jag ska slänga in en speciell regel vad det gäller ledaren. Det ska nämligen finnas en viss chans att han dör när någon anfaller huvudstaden, och om han stupar så förlorar man styret och spelet är slut!


Senaste kommentarer