Gutt! Jag skall också givetvis vara med på H&K. Eftersom jag byter jobb på fredag så är det väl ingen ide att skicka denna mailadressen. Så fort jag får min nya e-post så skall jag skicka den till samtliga medlemar. Fast jag har ju alltid min hotmail. Revisorn,


Senaste kommentarer