Ordföranden skrev den 26 augusti, 2001 kl. 23:58 RPG Kan väl tänkas bli v.37, om Kassören kan. Det är ett möljligt datum för honom har jag hört i alla fall. Annars är nästa helg jag kan v.39. Bra att du sätter i stá Sekreteraren, det är gött mos. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer